Saya tak PERCAYA dengan Jobdirumah.

Ok.

Itu salah satu soalan atau tomahan yang selalu saya terima.

Bukan sahaja diblog ini, tetapi ada juga dibeberapa blog yang lain.

Blog ini, khusus saya tulis tentang Jobdirumah.

Dari apa yang saya buat, dari saya register, dari cerita saya terima komisen jobdirumah, dari cerita saya gagal bid job jobdirumah, dari cerita client lama saya, dan memacam cerita lagi pasal dan berkaitan dengan Jobdirumah.

Apa yang saya nampak dan perhatikan..

RAMAI..

yang menganggap Jobdirumah ini adalah satu benda yang sempurna.

Ofkos ada lubangnya dimana-mana.

Tak semua job yang ditawarkan sesuai dengan kita.

Tak semua job yang kena bid itu kena dengan kelayakan dan skill kita.

Ada masa, kita kena polish dan tambah skill kita untuk dapatkan job yang ditawarkan.

Ada job, kena ada pengalaman, baru diorang kasi "chance" kita untuk berpotensi dapat job.

Ada pula, kita kena tahu install wordpress atau kena ada blog untuk tulis artikel yang diminta.

Ada pula, nak kita wat kerja-kerja pengkeranian. Tukar data word ke excel, tukar data "RAW" dalam bentul excel dan memacam lagi.

Ada job mudah seperti cuma promosi produk kat status facebook.

Ada macam-macam.

Dan tak semua yang kita nak, Jobdirumah ADA sediakan dan tawarkan.

So, dunia sekarang adalah dunia yang penuh dengan persaingan.

Jobdirumah ni umpama satu tempat yang beri kita PELUANG untuk dapat job-job yang dibayar dengan upah yang lumayan.

Jika kita berusaha, kita akan dapat hasilnya.

Itu konsep yang saya pegang sejak saya mula buat kerja secara online ini.

Dan walaupun sudah tidak sepenuh masa, untuk dapat RM500 sebulan melalui kerja dari rumah ini, adalah bukan satu perkara yang mustahil bagi saya.

Jumlah itu dah semacam benda biasa bagi saya.

In-shaa Allah, anda juga mampu mencapainya jika terus berusaha.

Saya yakin, anda juga boleh lakukannya dengan lebih baik berbanding saya.

Jika berminat, boleh daftar Jobdirumah dengan klik link dibawah ini.

--> Daftar Jobdirumah

Jika tak minat dan masih tak percaya, tak apa.

Saya pun tak memaksa. :)

You also can do it. 

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Hargai mereka.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.