Survival Jobdirumah

Ya.

Saya tahu, mungkin ramai dikalangan anda yang agak ragu-ragu dengan Jobdirumah.

Dan saya yakin masih ramai yang sedang struggle untuk mula dapat duit pertama dari Jobdirumah.

Jobdirumah ni dah lalu banyak evolusi.

Kini, Jobdirumah lebih kepada membership.

Dan hanya orang yang dapatkannya sahaja dapat kelebihan yang tiada pada orang lain. Tahun 2017, adalah tahun Survival untuk Jobdirumah. Memandangkan zaman kini semuanya perlu "survive" untuk meneruskan kelangsungan hidup, rata-rata orang kita ada 2,3 kerja sebulan.

Malah, ada yang sampai buat kerja 2,3 sehari ditempat yang berbeza.

..

...

Semuanya untuk terus hidup.

 Untuk memastikan anak-anak tidak kelaparan dan keluarga kekal bahagia. Ya. Duit itu duit. Bahagia itu bahagia. Memang kebahagiaan itu tak ada nilainya. Tetapi, duit juga adalah sebahagian dari hidup kita. Tanpa duit terutamanya yang hidup dibandar, adalah agak mustahil.

2017 - Tahun Survival

Jadi, carilah duit, carilah rezeki yang halal untuk tujuan yang berbeza. Buat duit dengan Jobdirumah adalah satu OPTION. Satu pilihan. Anda perlu pilih. Berminat atau tidak. Mahu mencuba atau tidak. Itu hak anda.

Bila dah cuba, cuba sehabis baik.

Jangan mudah putus asa. Dan jangan mudah asyik nak komplen aje.

 Ok. Berminat, boleh terus daftar disini --> Buat Duit dengan JObdirumah


Comments

  1. Salam. Saya masih student dan baru sahaja bermula untuk buat jobdirumah ini. Saya ada beberapa perkara yg tidak faham. Jadi, boleh tak saya contact tuan untuk sbrg pertanyaan ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh tanya terus kat ssini jika tak faham.

      JIka saya boleh jawab, saya akan jawab.

      Delete
  2. Hello. Saya dah bank in kan duit utk mendaftar. Tapi tiada respond yang saya dapat. Adakah saya ditipu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh bagi email tak untuk saya panjangkan pada pihak Jobdirumah?

      kalau tidak, sila wassap atau smskan ke nombor ini --> +60102098444

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.